.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اظهارات سرمربی اردن پس از باخت در فینال
حسین عموته می‌گوید که تیم او در نیمه نخست اشتباهات زیادی داشته است.
اظهارات سرمربی اردن پس از باخت در فینال

حسین عموته پس از شکست در فینال جام ملت‌های آسیا در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد و گفت: اتفاقات فینال آنطور که ما برنامه ریزی کرده بودیم پیش نرفت. در نیمه اول در پاس‌ها اشتباهات زیادی کردیم و نتوانستیم از موقعیت‌هایی که داشتیم استفاده کنیم.

 

او با اشاره به سه پنالتی این مسابقه ادامه داد: زمان ضربات پنالتی برای ما سخت بود. اولین ضربه پنالتی را می‌توانستیم دفع کنیم اما در مجموع دروازه‌بان ما عملکرد فوق‌العاده‌ای در طول مسابقات داشت و به این موفقیت کمک کرد. تیم در نیمه دوم بهتر شد و ما کار را به تساوی کشاندیم اما بعد از اینکه اعتماد به نفس به دست آوردیم، ضربه پنالتی دوم اعلام شد و کار را سخت کرد.

 

سرمربی اردن افزود: ما باید به این جزئیات کوچک توجه می‌کردیم. بازیکنان در طول تورنمنت فوق العاده عمل کردند و آنچه مهم است این است که تیم پیشرفت زیادی کرده است که افق‌های بزرگی را در آینده برای خود باز خواهد کرد. برای حفظ سطح فعلی تیم ملی باید مواردی را انجام داد.

 

عموته ۵۴ ساله سپس درباره مشکلات تیم ملی اردن صحبت کرد و گفت: بازیکنان باید با باشگاه خود به شدت تمرین کنند، سطح بدنی خود را حفظ کنند و جاه طلبی خود را دوچندان کنند. اما عوامل دیگری وجود دارد که در مورد آنها صحبت نمی‌شود. برخی جزئیات مانع کار ما می‌شود. به عنوان مثال تیم الفیصلی تا ۵ روز پس از شروع اردو به بازیکنانش اجازه حضور در اردو را نداد و بسیاری از بازیکنان هم اجازه حضور در اردو را نداشتند. رک و پوست کنده این موضوع به برنامه‌های آینده ما آسیب می‌زند.

 

حسین عموته درباره آینده خود توضیح داد: به زودی در مورد آینده‌ام با فدراسیون فوتبال اردن صحبت خواهم کرد. باید ببینیم می‌توانم ادامه دهم یا کارم به پایان می‌رسد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.174 seconds.